Friday, August 27, 2010

PBS,,,ooohhhh,,,,PBS,,, =(

esok, aku akan pulang ke Kota Tinggi. rumah Chomby. seminggu aku di sana.
aku pergi Kota Tinggi dengan Ida. urm. memandangkan PBS kali ni bulan puasa,
aku agak malu la nak ke rumah Chomby. huhuhu. tapi, aku dah janji kan.
tak kisah la. janji mak dengan ayah Chomby okie.

kali ni aku rasa cabaran PBS agak besar sedikit. tugasan yang melambak.
satu pun tak siap lagi. huhuhu. PJ je yg baru siap. Alhamdulillah.
itu pun aku tak tahu okie ke tak. urm.

itu la Cik Laily, suka sangat menangguh kerja. kan dah jadi mcm ni.
sape yang susah. diri sendiri jugak yang merana. huhuhu. 'otuke', 'otuke', 'otuke'!!!

aku harap, PBS kali ni memberi aku satu pengalaman yang baru dan menarik.
skop kali ni : muzik dan pergerakan. hehehe. lalala, gagaga.

and, as usual. if ada pic yang menarik, akan hamba upload kan di sini ye.

salam...


~~~Laily Agus~~~

No comments: