Thursday, June 3, 2010

hidup bermula

hari ni,,,aku terima satu berita yang menggembirakan...aku dapat sepupu baru...pukul 4 ptg tadi...Alhamdulillah...semoga sepupuku dan mak cik ku dalamkeadaan sihat sejahtera...

semakin hari...semakin aku suka berfikir...fikirkan tentang kehidupan aku yang akan datang...people always say...move forward...don't look back...otherwise...u will left behind...hahaha...loves that quote...

aku semakin hari semakin ingin membina perhubungan baru dengan org yang pernah aku tidak sengangi...aku cuba untuk berbuat baik kepada mereka dengan ikhlas...aku seboleh-bolehnya untuk bertindak mengikut pemikiran yg waras...aku tidak mahu mengikut perasaan yg kadangkala di campuri nafsu semata-mata...tapi...sukat untuk aku hipokrit...aku bukan hipokrit...macam mana ni...hisy...

Ya Allah...lindungilah hambaMU ini dari segala hasutan syaitan yang direjam....Amin,,,

~~~Laily Agus~~~(I forgive U)

No comments: