Monday, February 23, 2009

...iNdaHNy3...

(pic ni amek mse on da way gi sarawak)

salam sejahtera...

indahnye iman..datangnye diharapkan..kehilangannye tidak disedari..

indahnye kehidupan..ak baru belajar mengambil gambar menggunakan camera lomo..banyak yang aku pelajari..sesungguhnye..ilmu kita sentiasa diisi..tanpa kita sedari..aku berasa sangat gembira dapat mengenali orang2 yang kreatif..yang sedia membantu aku..terima kasih sangat2..aku berada dalam dunia yang sentiasa dahagekan ilmu..hidup bahagie tidak bermakna tanpa ilmu..ilmu membawa kita ke seluruh dunia..tidak perlu mengembara..hanya membaca sudah ckup untuk kita mengenali dunia..fikirkanlah..

..indahnye dunia..


SITI HAJARATUL LAILY AGUS
hajar_oasis@yahoo.com
lailysflowers@gmail.com
friendster.com/pre0school
cikguroxs.com.my/pre0school

1 comment:

Budak Bakry said...

yup...dunia mmg indah...lg indah klu ade aku!!